niedziela, 1 lipca 2012

Pudding truskawkowy z kaszy manny


Deser dla zwolenników kaszy manny i truskawek. Lekko słodki, idealny na upalne dni. Można jeść w postaci ciepłej od razu po przygotowaniu, bądź zrobić zastygniętą masę. Ja preferuję to drugie. ;)

Truskawkowa kasza manna

Składniki (na 2 porcje):

  • 6łyżek kaszy manny
  • 2 szklanki wody
  • 2 łyżeczki cukru trzcinowego (może być też biały ;) )
  • 2 szklanki truskawek


Wykonanie:
Kaszę manną ugotować na wodzie. Truskawki zblendować z cukrem. Dodać do kaszy manny i gotować przez chwilę. Przelać do miseczek i poczekać do ostygnięcia. Włożyć do lodówki, aby zastygło. Ja trzymałam noc, ale wystarczą spokojnie 2 godziny. ;)

SMACZNEGO!:)

6 komentarzy:

  1. Muszę w końcu wypróbować mannę na zimno. Pysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ostatnio całkiem podobną i stwierdzam: nieziemska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty najlepszego narobiłaś? ;) mam ślinotok i to Twoja wina!

    OdpowiedzUsuń