wtorek, 7 sierpnia 2012

Co tu zrobić z taką ilością papierówek?

Babci sąsiadka przyniosła wczoraj reklamówkę papierówek, dzisiaj z rana postanowiłam je wykorzystać do pancakes cynamonowo- jabłkowych. Mmm, pyszne śniadanko. Poczuło się chociaż trochę wakacji w tą deszczową pogodę. Takie pancakes kojarzą mi się z racuchami mojej Babci. 
A Wy lubicie pancakes?

Pancakes z papierówkami i cynamonem 

Składniki (wyszły mi 22 sztuki):
  • 340g mąki pszennej 
  • 375ml mleka
  • 3 jaja
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczki sody oczyszczonej 
  • 3 łyżeczki cukru
  • 2 łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżeczka oleju + odrobina do natłuszczenia oleju 
  • papierówki (ja dałam 5)


Wykonanie:
Papierówki obrać i starkować na grubych oczkach. Pozostałe składniki wymieszać ze sobą wraz z jabłkami. Smażyć na niewielkiej ilości oleju z obu stron. 
Polecam podawanie z syropem klonowym bądź miodem. ;)

SMACZNEGO!:)


4 komentarze:

  1. Też ostatnio zadaję sobie pytanie, co z tymi papierówkami... Patrząc na te placki, chyba mam już jakąś odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie placuszki! Zwłaszcza z papierówkami <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, racuchy z jablkami <3 mam ochote na nie! :D pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze z jabłkami. Uwielbiam placuszki;)

    OdpowiedzUsuń