czwartek, 2 sierpnia 2012

Jajo, kurki i pomidor? Tak!

W końcu znalazłam chwilę, aby pokazać dzisiejsze moje śniadanko. :) Dzień pełen zawirowań i emocji, a także mrozu od sklepowych lodówek, ale ze wszystkim dałam sobie radę. Po takim śniadaniu jak nie być szczęśliwym?;) Jajecznica na maśle z kurkami i pomidorkiem, a także dużą ilością pieprzu! Jajecznica z pomidorem kojarzy mi się z dzieciństwem...A czy Wy lubicie jajecznice? Mocno ściętą czy może mniej?

Jajecznica z kurkami i pomidorem 

Składniki:

  • 2 jaja
  • 2 garstki kurek 
  • 1 średni pomidor
  • pieprz 
  • 1 łyżeczka masła

Wykonanie: 
Masło rozgrzewamy na patelni, podsmażamy na nim kurki do momentu gdy puszczą wodę i wyparuje ona, dodajemy pokrojone drobno pomidorki, podsmażamy chwilę i wbijamy roztrzepane jaja z pieprzem. Smażymy do momentu odpowiedniego ścięcia jaj. 

SMACZNEGO!:)



3 komentarze:

  1. Jajecznice wgl trudno zepsuć, można praktycznie wszystko do niej dodać :) chociaż grzybów jeszcze nie próbowałam, może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam jajecznicy z kurków ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielki apetyt na kurki, bo chyba wieki ich nie jadłam, a nigdy w jajecznicy. :<

    OdpowiedzUsuń